جستجو کردن

استایل بهاری ترند شده در سال 2023

سرفصل مطالب

استایل بهاری ترند شده در سال 2023

با شروع فصل بهار نوبت جمع‌آوری لباس‌های زمستانی می‌رسد که برای ماه‌ها از آن‌ها استفاده کرده‌ایم. با نو شدن طبیعت ما هم نیاز به ایجاد تغییراتی در سبک زندگی خود داریم. یکی از همین تغییرات مهم برای شروع سال جدید، موضوع مد و استایل است. هر ساله با شروع فصل بهار برندهای مشهور مد مردانه و زنانه با معرفی استایل‌هایی جذاب و خلاقانه سعی می‌کنند تا ظاهر بانوان و آقایان را از حالت یکنواختی خارج کنند. کالکشن‌های پوشاک زنانه و مردانه بهار در سال 2023 هم دارای خلاقیت زیادی در زمینه معرفی لباس‌هایی با طرح‌هایی پرجنب و جوش و یقه‌های v شکل بوده‌اند. در این مطلب قصد داریم تا برترین استایل های بهاری ترند 2023 را به شما معرفی کنیم.

نگاهی به جذاب‌ترین استایل های بهاری ترند 2023

به نظر می‌رسد که حال و هوای بهار امسال در مقایسه با سال‌های قبلی بسیار متفاوت، پویاتر و فراگیرتر باشد. این مساله به خصوص در رابطه با کالکشن‌های برندهایی مانند پرادا، دیور، ورساچه و فندی که محصولات آن‌ها غالبا لباس‌هایی کاربردی و در عین حال خلاقانه هستند دیده می‌شود. به طور کلی استایل های بهاری ترند 2023 سعی دارند تا شما را از تم لباس‌های تشریفاتی و رسمی دور کنند. هدف از این کار، تولید لباس‌هایی است که تک کاربره نباشند و بتوانیم از آن‌ها به راحتی در موقعیت‌های مختلف استفاده کنیم. در ادامه شما را با این استایل‌های دوست‌داشتنی آشنا می‌کنیم.

استایل تمام جین؛ یکی از استایل های بهاری ساختارشکن و ترند در سال 2023

داشتن استایل تمام جین شاید برای بسیاری از افراد به علت داشتن نمای بیش از حد آبی اصطلاحا Too much یا بیش از حد باشد، اما در بین استایل‌های ترند 2023 شاهد حضور این سبک پوشش در بین برندهای معتبر بوده‌ایم. پوشاک ساخته شده از پارچه‌های جین در صورتی که به درستی و با ظرافت کنار یکدیگر چیده بشوند نه تنها دیگر بیش از اندازه آبی به نظر نمی‌رسند بلکه ظاهری یکپارچه به شما می‌دهند.

رنگ‌های پاستلی؛ گزینه‌ای برای ظاهری لطیف با طراوت بهار

یکی از استایل‌های بهاری ترند 2023، رنگ‌های پاستلی هستند. این ترند بهترین انتخاب برای بانوانی است که می‌خواهند ظاهری لطیف داشته باشند. از ویژگی‌های این استایل می‌توانیم به سایه‌های ملایم صورتی، آبی، سبز نعنایی، زرد لیمویی اشاره کنیم که همگی جزو رنگ‌های پرطرفدار هستند.

اگر بخواهیم به لحاظ رنگ بررسی کنیم، رنگ‌های پاستلی در پارچه‌های سبکی مانند پنبه، ابریشم و کتان بهترین ظاهر خود را به نمایش می‌گذارند. به این منظور شما می‌توانید یک کت و شلوار پاستیلی را با یک شومیز ترکیبی از سایه‌های صورتی و آبی امتحان کنید. پوشیدن دامن، لباس یا بلوز پاستلی رنگ هم می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای استایل بهاری باشد. در رابطه با اکسسوری این استایل هم باید گفت که کفش‌ها، کیف‌ها و جواهرات به رنگ پاستلی ظاهری متفاوت به شما می‌دهند. رنگ‌های پاستلی به خصوص بر روی چشم‌ها، گونه‌ها و لب‌ها تاثیر می‌گذارند.

استایل بایکر؛ نمایانگر روحی سرکش

یکی از استایل های بهاری جذاب و ترند در سال 2023، استایل بایکر است که از روح سرکش موتورسواران و سبک زندگی خاص آن‌ها الهام گرفته شده است. بایکر جکت از دهه 50 میلادی و زمانی که “مارلون براندو” در فیلم وحشی به عنوان رهبر باشگاه موتورسیکلت سواران ایفای نقش کرد مورد توجه پسران بریتانیایی در آن زمان قرار گرفت.

مد بایکر امروزی در واقع سبک سنتی راک اند رول و پانک را با اکسسوری‌های موتورسواری مدرن ترکیب کرده است. این استایل در سال 2023 بار دیگر به میادین مد و فشن برگشته است و این بار در کالکشن‌های برندهایی مانند دولچه اند گابانا، پرادا، سلین، موسکینو و بالنسیاگا دیده می‌شود. ژاکت چرم جزو آیتم‌های اصلی مد بایکر به شمار می‌آید. برند دولچه اند گابانا هم در طراحی‌های خود به غیر از بایکر جکت‌ها از ریسر جکت‌های مشکلی همراه با پیراهن‌های مشکی یقه باز، شلوار جین‌های زاپ‌دار آبی تیره و مشکی و همچنین دستکش‌های چرمی مورد استفاده موتورسواران و بوت‌های چرمی مشکی استفاده کرده است.

کفش‌های Slip-ons یا ضخیم لغزان؛ انتخابی محبوب برای استایل‌های غیررسمی

از دیگر استایل‌های بهاری ترند سال 2023، کفش‌های جذاب Slip-ons هستند. این کفش‌ها کفی ضخیم و برجسته‌ای دارند معمولا بست ندارند و به آسانی روی پا می‌لغزند. این نوع از کفش‌ها انتخابی محبوب برای استایل‌های غیررسمی هستند که می‌توانید آن را همراه با لباس‌های مختلفی ست کنید. کفش‌های Slip-ons از متریال‌های بادوامی مانند لاستیک یا چرم ساخته می‌شوند و بانوان می‌توانند آن‌ها را به همراه سگک یا اکسسوری‌هایی خاص استایل خود را تکمیل کنند.

شلوارهای کارگو؛ آیتم ثابت استریت استایل برندهای مشهور مد

یکی از متفاوت‌ترین استایل‌های بهاری ترند شده برای سال 2023 شلوارهای کارگو هستند. تاثیر این شلوارها طی دهه‌های مختلف بر پوشش مردانه را نمی‌توان انکار کرد. این شلوارها برای نخستین بار در دهه 30 میلادی و توسط سربازان نیروهای مسلح بریتانیا به عنوان لباس رزمی مورد استفاده قرار می‌گرفت.

این شلوارها از ابتدا با این هدف طراحی شدند که افراد بتوانند به راحتی اشیا بیشتری را با خود حمل کنند. شلوار کارگو به شلوارهایی گشاد که جیب‌های زیادی دارد گفته می‌شود. این شلوارها از دهه 1990 به عنوان پایه اصلی کمد لباس‌‌های آقایان محسوب می‌شوند و اغلب در فشن شوها و کالکشن‌های استریت استایل، توسط برند های بزرگ ارائه می‌شوند.
شلوار کارگو بیشتر برای آزادی حرکت به ویژه در قسمت باسن و زانو، در بین قشر جوان جوامع محبوبیت دارد. ترکیب این شلوارها با آیتم‌هایی مثل پیراهن‌ها و جلیقه‌های گشاد جزو ترند‌های محبوب طی چند سال اخیر بوده است که امسال هم برای بهار و تابستان ترند شده است. استفاده از تاپ‌های توری و قلاب‌بافی شده برای بالاپوش با این شلوار هم جذاب خاصی به استایل شما می‌بخشد.

با آغاز بهار طبیعت، حال و هوایی متفاوت به استایل خود بدهید

تکامل ترندهای صنعت مد در طول تاریخ تا به امروز نشان می‌دهد که سبک زندگی همواره دستخوش تغییرات مختلف است. مد بهاره 1402 و به طور کلی ترندهای دنیای مد به افراد این امکان را می‌دهد تا احساس تعلق و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و بتوانند در عین حال حس راحتی هم داشته باشند. تفاوتی نمی‌کند که به استایل‌های کلاسیک علاقه داشته باشید یا ترندهای روز، استایل‌های بهاری که در این مطلب به آن‌ها پرداخته شد تمامی نیازهای شما برای یک پوشش ایده‌آل را در برمی‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مجله نیواریا

وست

محصول مورد نظر خود را جستجو کنید :