جستجو کردن

انواع شلوار برای بانوان

سرفصل مطالب

یکی از چیزهای مهم در پوشش بانوان و نیز آقایان، شلوار می‌باشد و تاثیر زیادی در ظاهر و استایل دارد. مهم است که با هر نوع پوشش،شلوار مناسب با آن را انتخاب کنیم؛ بنابراین آشنایی با انواع آن کمک می‌کند که انتخاب مناسب‌تری داشته باشیم.
شلوار راسته
این شلوار الگوی پایه تمامی شلوار ها است و گشادی در قسمت‌های مختلف آن یکسان است. این نوع شلوار را هم در مدل شلوارهای پارچه ای و هم در مدل جین می توان دید.
شلوار بوت کات
نوعی شلوار دمپا گشاد است.الگوی این شلوار به این صورت است که قسمت بالای شلوار تا سر زانو راسته و جذب است و قسمت انتهایی آن(از زانو به پایین) گشاد می شود. طراحی این شلوار به دهه 70 و 80 برمی گردد ولی در سال های اخیر دوباره مورد استقبال قرار گرفته است.
شلوار بگ
شلوارهای بگی شلوارهایی هستند که از بالا تا پایین آزاد و گشاد هستند و معمولا در قسمت کمر آنها کش و یا دکمه و زیپ تعبیه می‌شود که در جنس‌ها و رنگ‌های متنوع تولید می شوند این شلوارها مناسب افراد قد بلند و لاغر است.
شلوار اسکینی یا چسبان
این شلوارها در ناحیه ران و باسن کاملا جذب هستند، در قسمت ساق و مچ پا نیز فیت هستند. شلوار اسکینی می تواند از جنس جین، کتان و یا پارچه ای باشد.
شلوارک
این نوع شلوار در طول جنگ جهانی دوم به علت کمبود پارچه، طراحی شده است. اندازه شلوارک از شلوار کوتاه‌تر است و معمولا بلندی آن تا قسمت بالای زانو می باشد و امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مجله نیواریا

وست

محصول مورد نظر خود را جستجو کنید :