جستجو کردن

چه لباسی برای اندام من مناسب است؟

سرفصل مطالب

(اندام مثلث برعکس)
این اندام، شباهت زیادی به مثلث برعکس دارد و اندام ورزشکاری است، در این افراد شانه‌‌ها از باسن پهن‌تر است. به همین دلیل باید لباس‌هایی بپوشند که پایین تنه را پهن‌تر نشان دهد و بزرگ‌تر بودن شانه‌ها را بپوشاند؛ برای مثال پیراهن‌هایی با پایین تنه چین‌دار و شلوار جین کاغذی تنگ با بلوز.
(اندام ساعت شنی)
افراد با فرم اندام ساعت شنی بالا تنه و میان تنه‌ای متناسب دارند، این افراد خط کمر باریکی دارند برای همین انتخاب لباس آسان‌تر است.لباس مناسب برای این اندام، لباسی است که کاملا برروی اندام بنشیند؛ بهترین گزینه‌ها لباس‌هایی هستند که کمر تنگ، یقه هفت، دکلته دلبری، هفت شل و دامن مدادی دارند، همچنین می‌توانید برای نشان دادن تناسب از کمربند نیز استفاده کنید.
(اندام مستطیلی)
اندام مستطیلی شکل از بالا تا پایین‌تنه یکدست است، افراد با این فرم اندام نیاز به تلاش زیاد برای انتخاب لباس مناسب ندارند.لباس‌های مخصوص اندام مستطیلی: دامن مدادی، بلوزهای لایه لایه و طرحدار یا پیراهن‌هایی هستند که پایین تنه را پهن‌تر نشان دهد ویا لباس‌های بدون آستین و یقه دکلته دلبری و صاف، کت‌های بلند و شنل هم بسیار مناسب این اندام است.

(اندام سیبی)
اندام سیبی شکل بالاتنه و میان‌تنه بزرگ‌تر از پایین تنه دارد، افراد با اندام سیبی شکل شانه‌های پهن‌تر و خط سینۀ بزرگ‌تری دارند.
لباس‌های مناسب برای این افراد لباس‌های کوتاه، پیراهن‌ها و کت‌های طرح‌دار با طرح ریز، رنگ تیره ، آستین سه ربع، لباس‌هایی با یقه هفت و یا یقه هفت بزرگ با دامن است.
(اندام گلابی شکل)
اگر باسن بزرگ و سینه‌های کوچک دارید، فرم بدن شما گلابی یا مثلثی است. با توجه به اینکه در این فرم بدن، زنان باسن پهنی دارند، اگر لباس مناسب با این اندام‌ را انتخاب کنید، فرم کمرتان بسیار زیبا به نظر خواهد رسید. برای فرم بدن گلابی توصیه می‌کنیم که تاپ‌های یقه اسکوپی و یقه قایقی روشن بپوشید. این کار باعث می شود شانه های شما پهن تر به نظر برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مجله نیواریا

وست

محصول مورد نظر خود را جستجو کنید :