چند نکته برای داشتن استایل ساحلی جذاب

سرفصل مطالب

چند نکته برای داشتن استایل ساحلی جذاب

اگر تابستان امسال به ساحل دریا می‌روید، باید مطمئن شوید که کفش مناسبی برای پیاده‌روی شن‌های داغ، لباسی خنک برای هوای گرم و کلاهی لبه‌دار و زیبا برای محافظت از پوست صورتتان در برابر اشعه‌های سوزان خورشید به همراه داشته باشید. داشتن استایل ساحلی جذاب و دلپذیر می‌تواند تجربه‌ی لذت‌بخشی باشد. در این مقاله به برخی از نکات مهم برای داشتن این استایل جذاب پرداخته خواهد شد. این نکات شامل انتخاب مناسب لباس‌ها، استفاده از رنگ‌های زنده، استفاده از اکسسوری‌های مناسب این فصل گرم و نگهداری از پوست و موها است. با رعایت این نکات، می‌توانید به راحتی استایل ساحلی زیبایی را برای خود ایجاد کنید.

استایل ساحلی به عنوان یک استایل آزاد و خلاقانه، برای بسیاری از افراد جذابیت ویژه‌ای دارد. با رعایت نکات زیر، استایلی جذاب برای وقت گذراندن در ساحل داشته باشید. در ادامه به توضیح این نکات خواهیم پرداخت.

1. انتخاب لباس‌های مناسب

یکی از نکات مهم برای داشتن استایل ساحلی جذاب، انتخاب لباس‌های مناسب است. در ساحل، لباس‌هایی که رنگ‌های زنده و طرح‌های شاد دارند، بسیار جذاب به نظر می‌رسند. همچنین، لباس‌های سبک و راحت که با محیط ساحل هماهنگی داشته باشند، مناسب هستند. استایل تاپ و شلوارک دو لباسی هستند که در جز استایل‌های پرطرفدار در ساحل شناخته می‌شوند.

2. استفاده از رنگ‌های شاد

رنگ‌های زنده و شاد به استایل شما جذابیت و زیبایی بیشتری می‌بخشند. در انتخاب لباس‌ها و اکسسوری ساحلی، از رنگ‌های شاد مانند آبی اقیانوسی، زرد، صورتی و سبز استفاده کنید. این رنگ‌ها با محیط ساحل تناسب خوبی دارند و استایل شما را پرانرژی و متفاوت خواهند کرد. همچنین استایل‌هایی به رنگ پالت پاستلی یا رنگ‌های نئونی هم، با توجه به استایل انتخابی، رنگ‌های پرطرفداری برای انواع استایل ساحلی هستند.

3. استفاده از اکسسوری مناسب

برای استایل ساحلی جذاب، انتخاب آکسسوری‌هایی با طرح‌های مرتبط با ساحل، مانند طرح‌های صدف‌ها یا مروارید، استایل شما را جذاب‌تر خواهد کرد.

گردنبند، دستبند و پابندهایی با رنگ‌های نئونی و شاد، می‌توانند به استایل شما رنگ و روح ببخشند. همچنین، استفاده از اکسسوری‌های چوبی یا حصیری نیز، جذابیت خاصی به ظاهر شما می‌توانند ببخشند.

4. کیف‌های مناسب

انتخاب یک کیف ساحلی مناسب با طرح و رنگی شاد یا از جنس حصیری و در ابعاد کمی بزرگ، علاوه بر این‌که بسیار کاربردی است، به استایل شما جذابیت می‌بخشد. همچنین، عینک آفتابی، کلاه سبک و پوشیدن مچ‌بندها و پابندهای زیبا می‌توانند استایل شما را تکمیل کنند.

استفاده از عینک‌های آفتابی در سایز بزرگ، در تابستان طرفدار زیادی دارد. علاوه بر تکمیل کردن زیبایی استایل شما، این مدل عینک، قسمت‌های بیشتری از صورت شما را در برابر اشعه و گرمای خورشید در روزهای تابستانی محافظت خواهد کرد.

برای مطالعه مقاله‌ی “استایل تابستانی ترند سال ۲۰۲۳“، کلیک کنید.

5. نگهداری از پوست و موها

در استایل ساحلی، نگهداری از پوست و موها بسیار مهم است. به خاطر تماس مستقیم با آفتاب و آب دریا، پوست و موهای شما امکان دارد دچار خشکی و یا آسیب‌دیدگی شود. برای حفاظت از پوست، از کرم ضدآفتاب با عامل حفاظتی مناسب استفاده کنید. همچنین، موهای خود را با یک کرم نرم کننده محافظت کنید و بعد از شنا در آب دریا، آن‌ها را با آب تمیز بشویید. فراموش نکنید که علاوه کرم ضد آفتاب، ژل آلوئه‌ورا، برای زمانی که قسمتی از پوست بدنتون دچار سوختگی شد به همراه داشته باشید.

استایل بوهمین یا بوهو برای ساحل

سبک بوهو، یک مد و طراحی زیبایی شناسی است که از فرهنگ‌های بوهمی و هیپی در دهه‌های 1960 و 1970 الهام گرفته شده است. به طور کلی، سبک بوهو بر خلاقیت آزادانه و بر رویکردی آرام و غیررسمی بر مد و طراحی تأکید می‌کند که در سال‌های اخیر مورد استقبال افراد زیادی در سبک لباس و حتی دکوراسیون قرار گرفته است. برای این استایل بوهمین جذاب، ترکیب بی‌دغدغه از رنگ‌ها، الگوها و بافت‌های مختلف با پارچه‌های طبیعی مانند پنبه، کتان و چرم انتخاب مناسبی است. بوهو استایلی آزاد و راحت با اکسسوری‌های لایه‌ای و با جزئیات زیاد و رنگ‌های متنوع است.

داشتن استایل ساحلی جذاب می‌تواند تجربه‌ی لذت‌بخشی باشد. با انتخاب مناسب لباس‌ها، استفاده از رنگ‌های زنده، اکسسوری مناسب و نگهداری از پوست و موها، می‌توانید به راحتی استایلی جذاب مناسب ساحل را برای خود ایجاد کنید و در هنگام تفریح، احساس راحتی و خوشایندی داشته باشید.


بعد از خواندن این مقاله، شاید سوالاتی برایتان پیش آمده باشد. در ادامه، به برخی از سوالات متداول درباره استایل ساحلی پاسخ خواهیم داد:

سوال 1: آیا باید همیشه لباس سبک بپوشم؟

پاسخ: بستگی به سلیقه‌ی شما دارد. اگر لباس‌های سبک، و تابستانی در جنس‌های نخی یا حریر، احساس راحتی و خوشایندی برایتان دارند، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اما در عین حال، لباس‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند استایل شما را تکمیل کنند. همچون مدل‌های بوهمین یا بوهو که شامل شومیزهای گشاد و راحت و حتی پیراهن‌های بلند و دارای آستین بلند نیز برای جلوگیری از آفتاب سوختگی زیاد کنار ساحل می‌تواند جزو انتخاب‌های شما باشد.

سوال 2: آیا آرایش غلیظ مناسب استایل ساحلی است؟

پاسخ: خیر، در استایل ساحلی می‌توانید از آرایش سبک و طبیعی استفاده کنید. پوستتان را با یک کرم ضدآفتاب محافظت کنید و از یک لایت‌میک‌آپ و رژ لب ملایم یا برق لب (Lip Gloss) استفاده کنید.

سوال 3: چگونه از موهایم در ساحل مراقبت کنم؟

پاسخ: برای مراقبت از موهای خود در ساحل، می‌توانید از یک کرم نرم کننده محافظتی استفاده کنید و پس از شنا در آب دریا، موهایتان را با آب تمیز بشویید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مجله نیواریا

وست

محصول مورد نظر خود را جستجو کنید :