انواع استایل دخترانه با شومیز سفید

سرفصل مطالب

انواع استایل دخترانه با شومیز سفید

شومیز سفید یکی از پرکاربردترین لباس‌هایی است که با توجه به مدل و رنگ خنثی، می‌توان با استایل کردن آن با انواع اکسسوری و مدل‌های مختلف لباس، استایل‌ دخترانه مختلفی را به دست آورد. وقتی صحبت از آیتم‌های اصلی و پرکاربرد کمد لباس به میان می آید، بلوز یا شومیز سفید گزینه‌ای است که حتما در بین این آیتم‌ها دیده می‌شود. چه به دنبال ظاهری مناسب برای حضور در محیط و جلسات کاری باشید و چه استایل دخترانه خیابانی، کژوال و غیر رسمی‌تر مد نظرتان باشد، استایلی با بلوز یا شومیز سفید می‌تواند جذاب، شیک و پرکاربرد باشد. در این مطلب از مجله‌ی نیواریا در مورد تکنیک‌های سِت کردن لباس با شومیز سفید و نکاتی در مورد انواع استایل‌ های زیبا و کاربردی با شومیز سفید خواهیم پرداخت:

1. شومیز سفید با شلوار جین:

این یکی از ساده‌ترین و رایج‌ترین استایل‌ دخترانه با شومیز سفید است. در فصل‌های پاییز زمستان، خیلی راحت می‌توانید با یک بافت و یا کت روی آن و یک جفت کفش کتانی یا نیم‌بوت ست کنید.

2. شومیز سفید با شلوار یا دامن پارچه‌ای:

یکی از جذاب‎‌ترین ست‌ها، پوشیدن شومیز سفید با یک شلوار یا دامن پارچه‌ای است که استایلی مینیمال و بی‌نظیر به دست می‌آورید. این استایل می‌تواند برای روزمره یا مناسبت‌هایی مانند مهمانی‌های عصرانه یا دورهمی‌های دوستانه در روزهای بهاری و تابستانی مناسب باشد.

3. شومیز سفید با شلوارک یا شلوار کوتاه:

این یک استایل دخترانه سبک و مناسب برای تابستان است. با پوشیدن شومیز سفید با یک شلوارک یا شلوار کوتاه به همراه صندلی جذاب می‌توانید یک استایل راحت و آسان داشته باشید که یک استایل دخترانه مناسب برای روزهای گرم است.

4. شومیز سفید با کت بلند:

پوشیدن شومیز سفید زیر یک کت بلند با یک جفت بوت یا کفش پاشنه بلند و یک کیف سبک و ظریف، یک استایل دخترانه زیبا و کلاسیک برای روزهای سرد و پاییزی، ظاهری کلاسیک و جذاب به شما می‌دهد.

5. شومیز سفید با کت:

ست کردن این لباس با یک جفت کت و شال، استایلی شیک و مناسب برای محیط کار و ملاقات‌های رسمی خواهید داشت. این استایل با شلوار پارچه‌‎ای کلاسیک و رسمی یا دامن تنگ میدی به همراه یک جفت کفش پاشنه بلند شما را برای داشتن استایلی حرفه‌ای در جلسات کاری شما با تاثیرگذاری مثبت و داشتن ظاهری بااعتماد به نفس کمک می‌کند.

6. شومیز سفید با دامن:

یکی‌ دیگر ترکیب‌های پرطرفدار با شومیز سفید، استایل کردن آن با دامن است. با ست کردن این دو لباس، یک استایل دخترانه زیبا و شیک را به دست آورید. انتخاب دامن در رنگ‌های شاد و شفاف مثل سبز، قرمز یا… می‌تواند برای داشتن ظاهر جسورانه‌تر به شما کمک کند. برای داشتن استایلی کلاسیک‌تر، انتخاب دامن میدی (Midi – Skirt) یا دامنی با قد بلند در رنگ‌های خنثی یا مشکی، حتی می‌تواند برای حضور در محل کار نیز انتخاب مناسبی باشد.

7. شومیز سفید با شلوار جین:

 با پوشیدن شومیز سفید با یک شلوار جین، یک استایل دخترانه کژوال و راحت داشته باشید. می‌توانید با انتخاب یک کت جین یا یک جفت کفش متفاوت، به استایل‌تان تنوع ببخشید. استایلی از ترکیب شومیز سفید با با شلوار جین تنگ (اسکینی) یا مدل راسته به همراه یک کمربند، ظاهری کلاسیک و بدون دردسر است که بسته در موقعیت‌های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. در فصل پاییز می‌توان با اضافه کردن وست یا جلیقه‌ای کتان برای داشتن استایلی رسمی‌تر یا جنس بافت برای داشتن استایل کژوال‌تر استفاده کرد. برای استایلی خیابانی، پوشیدن با شلوار جین پاره به همراه تا زدن آستین‌های شومیز سفید، ایده‌ی جسورانه‌ای است. گره زدن قسمت کمر شومیز سفید در فصل‌های گرم، یکی از استایل‌ های خاص و زیبا مناسب برای موقعیت‌های غیر رسمی یا قرارهای دوستانه محسوب می‌شود.

8. شومیز سفید با یک ژاکت چرم:

کت چرم، انتخابی خاص برای فصل پاییز است. با پوشیدن شومیز سفید با کت چرمی مشکی و شلوار جین تنگ مشکی به همراه نیم‌بوت‌هایی کلاسیک یا کژوال، می‌تواند ظاهری خیره‌کننده به شما ببخشد. اگر انتخاب شما کت چرمی رنگی مثل قهوه‌ای، عسلی و… است، بهتر است رنگ شلوار جین خود را مطابق با آن انتخاب کنید.
پوشیدن کت چرم با شومیز سفید، به همراه دامن تنگ و بالای زانو، انتخابی خاص برای قرارهای دوستانه عصرانه و شبانه است. در این استایل با انتخاب اکسسوری‌های ماکسیمال، مانند گردنبند‌های بلند، گوشواره‌های بزرگ یا بلند، ظاهری متنوع ایجاد کنید.

استفاده از شومیز سفید با انواع لباس‌های دیگر، به شما این امکان را می‌دهد که با تنوع دادن به استایل خود، هر روز با یک استایل جدید ظاهر شوید. با توجه به محیط و مناسبت، می‌توانید استایل مناسب خود را انتخاب کنید.

لباس مناسب خود را از نیواریا بخواهید

نیواریا یک فروشگاه خرید پوشاک زنانه اینترنتی است که محصولات با کیفیتی را به فروش می‌رساند. ما در این فروشگاه با داشتن کالکشن‌های مناسب برای فصول مختلف سال در دو شعبه تهران و مشهد، انواع گوناگونی از آیتم‌های لباس را به خریداران عرضه می‌کنیم. شما می‌توانید برای خرید سِت مناسب لباس خود در رنگ‌های متنوع به دسته‌بندی‌های مختلف به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مجله نیواریا

وست

محصول مورد نظر خود را جستجو کنید :