ترند لباس زمستانی در سال 2023

سرفصل مطالب

تاثیر برندهای معروف در ترند شدن لباس‌های زمستانی

همه ساله برندهای معروف و مطرح لباس و طراحان مشهور این عرصه در سراسر جهان، از کالکشن‌ها و طرح‌های متنوع تولیدات لباس‌های جدید خود، رونمایی می‌کنند. البته همواره این برندها و طراحان برای فروش بیشتر، محصولات خود را بر اساس تم‌ها و پوشاک پرطرفدار که به‌اصطلاح ترند شده‌اند، طراحی و عرضه می‌کنند. از سوی دیگر، عرضه و پخش این لباس‌ها زودتر از موعد، باعث توسعه بازار هدف می‌شود. این افراد با این کار، علاقه‌مندان به این عرصه را از مد و فشن فصل جدید آگاه می‌کنند. در این مطلب با ترند لباس زمستانی در سال 2023 آشنا می‌شویم.

معروف‌ترین برندها در ترند لباس زمستانی 2023

اولین و مهم‌ترین نکته برای آن که بتوان به یک ست لباس زمستانی بسیار شیک دست یافت، ترکیب درست رنگ لباس‌ها با یکدیگر است. وقتی که بتوان رنگ‌های متناسب با یکدیگر را در کنار هم قرار داد، می‌توان قدم درست و ابتدایی را در ساختن یک استایل جذاب برداشت.

امسال نیز مانند سالیان اخیر، استایل‌هایی همچون پافرها و کت‌های اورسایز جزو آیتم‌ها و اِلمان‌های ترند شده در بین افراد به خصوص جوانان به حساب می‌آیند. برندهای Miu Miu’s، لویی ویتون، Brunello Cucinelli و شنل در بین سایر برندها، با ارائه کالکشن‌ ژاکت‌های پافر و کت‌های اورسایز از سایر رقبای خود در ترند لباس زمستانی متمایز شده‌اند.

اگر قصد دارید یک اورکت و یا پافر اورسایز انتخاب کنید، باید مهم‌ترین اصل، یعنی تعادل را در نظر داشته باشید. درست است که استایل اورسایز در سالیان اخیر، همواره یکی از موارد بسیار محبوب و پرطرفدار در ترند لباس زمستانی بوده است، اما باید در نظر داشت که اگر کت یا پافری برای بدنه استایل انتخاب می‌کنید، خیلی بزرگتر از سایز بدنتان نباشد. چرا که استایل‌تان دیگر چشمگیر و جذاب نخواهد بود. در ادامه با 9 ترند برتر سال 2023 آشنا می‌شویم.

پافرها و کت‌های اورسایز؛ پای ثابت ترند لباس زمستانی

پافرها و کت‌های اورسایز بر اساس استاندارد اندازه و سایز، مدل‌سازی و طراحی شده‌اند. اگر شما با استفاده از پافر یا کت اورسایز سعی دارید که استایل جذابی بسازید، توصیه می‌شود تا در قدم اول آیتمی را برگزینید که به طور کامل فیت بدن شما باشد. پس از آن با کمک یک کت یا پافری که یکی دو سایز از شما بزرگتر است استایل خود را تکمیل کنید.

استفاده از بلوز جذب یا شلوار جین برای تکمیل استایل زمستانی

برای این که استایل‌ شما در ترند لباس زمستانی، با کت یا پافر اورسایز خاص‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد، بهتر است تا از انتخاب تمامی آیتم‌های لباس به صورت اورسایز پرهیز کنید. از سوی دیگر، با انتخاب درست یک آیتم اسکینی و جذب، می‌توانید تعادل را در استایلتان برقرار کنید. به عنوان مثال، استفاده از یک بلوز تنگ در زیر کت اورسایز و یا پوشیدن یک جین جذب به همراه بوت می‌تواند به شما کمک کند تا لباس را در اندام‌تان متعادل کنید.

بافت‌های نازک؛ لباس‌هایی باسابقه که در ترند زمستانی 2023 نیز حضور دارند

در زمستان ۲۰۲۱ بافت‌های نازک در انواع مختلفی از طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون به عنوان آیتم‌های محبوب و ترند روز محسوب می‌شدند. از انواع طرح‌های بلوز‌ و تاپ‌ها به صورت بافت گرفته تا مدل‌های متنوع جلیقه‌ها و پیراهن‌های بافت نازک را شما می‌توانستید در بین آیتم‌های ترند و جذاب زمستان این سال یعنی ۲۰۲۱ مشاهده کنید. این لباس‌ها از آن سال همچنان در ترند لباس زمستانی حضور داشته و در زمستان 2023 نیز طرفداران خاص خود را دارند.

پولیورهای ضخیم

انواع پولیور‌های ضخیم و پشمی در طرح‌ها و رنگ‌های خلاقانه و مدرن و امروزی در ترند زمستانی 2023 حضور دارند. برندهایی چون Ulla Johnson ، Bevza  و فندی بافت‌هایی با طرح ماکسی بلند و پلیورهای اورسایز به صورت بافتنی را با طرح‌هایی به‌روز و جدید و مدرن در بین مدل‌های بی‌شمار کالکشن‌های ۲۰۲۳ ارائه داده اند.

جلیقه‌های بافتنی نوستالژیک در میان ترندهای امسال

جلیقه‌های بافتنی یا به اصطلاح ژیله‌ها به احتمال زیاد شما را به یاد لباس‌های دست‌بافت‌ خاطره‌انگیز قدیمی می‌اندازد. آیتم‌هایی که گرما و راحتی و نرمی آن‌ها، پایشان را به چرخه‌ مد و فشن و ترند لباس زمستانی باز کرده است. برندهایی چون Bevza و PH5 در کالکشن‌های جدید ۲۰۲۳ محصولاتی مانند جلیقه‌های بافتنی جذاب را با انواع طرح‌ها و مدل‌های نو ارائه کرده‌اند.

دامن‌های پلیسه؛ آیتم‌هایی جدید در ترند لباس زمستانی 2023

از دیگر شگفتی‌های محصولات ترند شده زمستان امسال، دامن‌های پلیسه هستند. دامن‌های پلیسه چندین سال است که در بین ترندهای تابستانی یافت می‌شوند؛ اما امسال دامن‌های پلیسه به صورت ضخیم‌تر نیز مناسب برای فصل سرما در ترند لباس زمستانی وجود دارند. برندهای فلیپ لیم و دیور در کالکشن‌های امسال‌شان از چند مدل دامن پلیسه جذاب استفاده کرده‌اند.

چکمه‌های بلند زنانه و تکرار آن‌ها در ترند لباس زمستانی ۲۰۲۳

چکمه‌های بلند زنانه از دیگر ترندهای پرتکرار در استایل زمستانی هستند، این نوع چکمه‌ها که تا روی زانو را پوشش می‌دهند، هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند. اما در زمستان 2023 یکی از آیتم‌های ضروری برای تکمیل ترند لباس زمستانی به‌شمار می‌روند. بهترین گزینه برای استایل امسال، چکمه‌هایی ساده از جنس چرم یا جیر با رنگ قهوه‌ای یا مشکی ساده هستند. 

شلوارهای چرمی؛ آیتم‌هایی نوآورانه برای زمستان

یکی‌دیگر از جدیدترین ترندهای لباس زمستانی، شلوارهای چرمی هستند. شلوار چرم از بهترین آیتم‌ها برای گرم نگه داشتن بدن در فصل زمستان هستند. شلوارهای چرم راسته با رنگ مشکی از جمله کاربردی‌ترین مدل‌ها در ترند لباس زمستانی 2023 به‌شمار می‌آیند. اما برای استفاده از این شلوار در استایل زمستانی امسال، می‌توانید از رنگ‌های شگفت‌انگیزی مانند قرمز یا سبز زیتونی استفاده کنید.

مانتوهای چرمی؛ آیتم مورد علاقه افراد شیک‌پوش

آیتم‌هایی مانند مانتوهای چرمی می‌توانند سال‌های سال برای افراد قابل ‌استفاده و کاربردی باشند. امسال مانتوهای چرمی از جمله آیتم‌های ترند لباس زمستانی به‌شمار می‌آیند که افراد شیک‌پوش با آن‌ها می‌توانند استایل بسیار جذابی برای خود بسازند. رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای یا کرم پای ثابت رنگ‌های همیشگی در مد بوده و با لباس و اکسسوری‌های مختلفی قابل سِت کردن هستند. مانتوهای چرمی برای ساختن یک استایل رسمی مناسب‌ترین گزینه به‌شمار می‌آیند.

استفاده از ترکیب لباس‌های ترند برای ساخت یک استایل زیبا

در بین استایل‌های مطرح زمستانی، یکی از جذاب‌ترین استایل‌ها، بهره‌گیری از استایل‌ لایه لایه است. شما با کمک جلیقه‌های بافتنی می‌توانید برای رسیدن به یک استایل‌ بسیار جذاب قدم بردارید. این امر به این شکل خواهد بود که از جلیقه‌های بافتنی روی بلوزها و یا پیراهن‌های خود استفاده کنید و یا این جلیقه‌ها را پوشیده و سپس کت و پافر بر تن کنید و استایل خاصی را به‌وجود آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

مجله نیواریا

وست

محصول مورد نظر خود را جستجو کنید :